|
Autor plivazdravlje.hr
|
|
četvrtak, 11 Ožujak 2010 03:59 |
 Istraživanje njemačkih znanstvenika sa sveučilišta u Marburgu pokazuje kako pacijentima koji se najviše boje posljedica uzimanja lijekova prijeti najveći rizik za negativne popratne učinke takve terapije. |
|
Više...
|
|
Autor plivazdravlje.hr
|
|
četvrtak, 11 Ožujak 2010 03:59 |
 Predstavnici katoličke crkve kritizirali su odluku rimske škole da prva u Italiji postavi strojeve za prodaju prezervativa. |
|
Više...
|
|
|
Autor plivazdravlje.hr
|
|
četvrtak, 11 Ožujak 2010 03:59 |
 Osobe koje doniraju bubrege već nakon godinu dana nemaju ništa veći rizik za općenito zdravstveno stanje i smrt nego ostatak populacije, objavili su američki znanstvenici s Johns Hopkins University. |
|
Više...
|
|
Autor plivazdravlje.hr
|
|
četvrtak, 11 Ožujak 2010 03:59 |
 Američki istraživači objavili su da ekstrakt i čaj od lišća papaje imaju dramatična antikancerogena svojstva protiv širokog spektra tumora, potvrdivši vjerovanja koja se čuvaju u tradiciji brojnih naroda. |
|
Više...
|
|
Autor plivazdravlje.hr
|
|
Srijeda, 10 Ožujak 2010 20:00 |
 Državni tajnik u Ministarstvu zdravstva Dražen Jurković tvrdi da će uvođenje koncesija u primarnu zdravstvenu zaštitu ojačati ulogu domova zdravlja u organizaciji službe na lokalnoj razini, a ni u kom slučaju ukinuti njihovu funkciju i privatizirati djelatnosti na uštrb kvalitetne skrbi o pacijentima, kao što je ocijenila predsjednica Samostalnog sindikata zdravstva i socijalne skrbi Spomenka Avberšek. |
|
Više...
|
|
Autor plivazdravlje.hr
|
|
Srijeda, 10 Ožujak 2010 20:00 |
 Uvođenje koncesija u primarnu zdravstvenu zaštitu, umjesto dosadašnjeg sustava zakupa, dovest će do potpune privatizacije te djelatnosti, u cijelosti ukinuti funkciju domova zdravlja i dodatno urušiti kvalitetu zdravstvene zaštite na uštrb pacijenata, ocijenila je u srijedu na konferenciji za novinare predsjednica Samostalnog sindikata zdravstva i socijalne skrbi Spomenka Avberšek. |
|
Više...
|
|
Autor plivazdravlje.hr
|
|
Srijeda, 10 Ožujak 2010 04:00 |
 Kineski znanstvenici su identificirali dva proteina koji mogu poslužiti kao biomarkeri za predviđanje širenja raka debelog crijeva. |
|
Više...
|
|
Autor plivazdravlje.hr
|
|
Srijeda, 10 Ožujak 2010 04:00 |
 Inicijativa da vegetarijanski meniji postanu obvezni u slovenskim vrtićima i školama podijelila je roditelje-vegetarijance na jednoj, te nutricioniste, ali i školske vlasti na drugoj strani. |
|
Više...
|
|
Autor plivazdravlje.hr
|
|
Srijeda, 10 Ožujak 2010 04:00 |
 Žene koje svakodnevno piju umjerene količine alkoholnih pića se uspješnije bore protiv suvišnih kilograma, objavili su američki znanstvenici s Brigham and Women's Hospital u Bostonu. |
|
Više...
|
|
Autor plivazdravlje.hr
|
|
Srijeda, 10 Ožujak 2010 04:00 |
 Osobe oboljele od Parkinsonove bolesti imaju veći rizik za obolijevanje od najsmrtonosnijeg oblika raka kože, potvrdila je nova studija američkih znanstvenika s University of Nebraska. |
|
Više...
|
|
Autor plivazdravlje.hr
|
|
Utorak, 09 Ožujak 2010 20:01 |
 Hrvatsku u srijedu očekuju nepovoljne biometeorološke prilike, koje bi se trebale poboljšavati tijekom četvrtka, dok bi razmjerno povoljne biometeorološke prilike mogle nastupiti tek u petak, priopćeno je iz Državnog hidrometeorološkog zavoda. |
|
Više...
|
|
Autor plivazdravlje.hr
|
|
Utorak, 09 Ožujak 2010 20:01 |
 Na sjednici Upravnog vijeća Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje (HZZO) doneseni su za novo ugovorno razdoblje do 2012. novi opći akti kojima je u djelatnosti primarne zdravstvene zaštite, među ostalim, utvrđen novi minimalni i maksimalni broj osiguranih osoba za svakog doktora u ugovornom odnosu sa Zavodom. |
|
Više...
|
|
Autor plivazdravlje.hr
|
|
Utorak, 09 Ožujak 2010 20:01 |
 U Splitu je nužno utemeljiti polikliniku za zaštitu djece, koja bi pružala usluge dijagnosticiranja, savjetovanja, terapeutskog tretmana, vještačenja i provođenja preventivnih programa pomoći djeci s područja Splitsko-dalmatinske i susjednih županija, zaključili su sudionici okruglog stola održanog u utorak u Splitu. |
|
Više...
|
|
Autor plivazdravlje.hr
|
|
Utorak, 09 Ožujak 2010 06:01 |
 Zdrave prehrambene navike su povezane s dužim trajanjem života žena kojima je dijagnosticiran rak jajnika, objavili su američki znanstvenici s University of Illinois. |
|
Više...
|
|
|
«Početak«12345678910»Kraj»
|
|
Stranica 1 od 18 |